As Worship die vraag is, wat is die antwoord?

Het jy kommentaar te lewer op hierdie week se preek? Dalk het dit jou geïnspireer, laat lag, of selfs kwaad gemaak. Kom tree gerus in gesprek met gewone mense oor hierdie week se preektema.

As Worship die vraag is, wat is die antwoord?

Postby marissat » Mon Aug 24, 2009 1:11 pm

Beste André,

Dankie vir vanoggend se boodskap oor "Worship". Die hele diens was pragtig en ek dank die Here daarvoor. Ek deel graag met jou twee verse uit Psalm 96: 8 en 9: (Living Bible)

Give Him the glory He deserves! Bring your offering and come and worship Him. Worship the Lord with the beauty of holy lives!

Baie groete en seënwense
Gerty Jacobs
marissat

Re: As Worship die vraag is, wat is die antwoord?

Postby marissat » Mon Aug 24, 2009 1:27 pm

Hi Andre,

Baie dankie vir Sondag se preek en veral die moete wat gedoen was om die laaste 20 minute so wonderlik te maak

Ek en Sanet het die konsep van die verdeling in groepe baie geniet en ons dadelik aangesluit by die musiekgroep alhoewel ek dink dat jy sal jou, afhangende van jou gemoed op die dag, ook kan aansluit by een van die ander groepe. Die Here se teenwoordigheid was vir ons beslis meer as ander keer

El sou graag wou sien dat dit ‘n instelling word en op ‘n gereelde basis gedoen word – ons sal verbaas wees met die resultate. Ons is groot voorstanders van sang in die kerk en dit skep ‘n wonderlike klimaat om ontvanklik te wees vir die Woord

Baie dankie

Gerrit en Sanet Burger
marissat

Return to Sondag se preek