Die drie bekerings van Koos Kombuis

Elke maand plaas ons die kollig op 'n aktuele kwessie. Soms sal hierdie onderwerpe jou dwing om verder te dink as normaalweg. Kom neem gerus deel.

Die drie bekerings van Koos Kombuis

Postby admin » Sun Feb 22, 2009 12:26 am

Verlede maand het Koos Kombuis opslae gemaak met ’n openhartige artikel in Rapport oor die ‘drie bekerings’ in sy lewe. Koos se verhaal laat ’n mens vrae vra oor die Suid-Afrikaanse kerk-kultuur...
Die treffendste is seker sy persoonlike verhaal met geloof. Dalk kan jy jou met sy verhaal vereenselwig en gee dit jou ‘n spreekbuis vir jou gevoelens? Dalk dink jy dit is snert? Lees gerus die artikel by http://www.news24.com/Rapport/InDiepte/ ... 05,00.html en neem deel in hierdie maand se gesprekspunt.
admin
Site Admin

Re: Die drie bekerings van Koos Kombuis

Postby wearyworrior » Thu Feb 26, 2009 4:38 pm

soos Koos, voel ek ook ongemaklik om myself 'n christen te noem. ek is heeltemal fine daarmee as ander mense hulself so wil noem, maar die christen-label is al so kontroversieel en gestereotipeer dat dit al 'n afskrikmiddel geword het vir mense. Ek wonder in hoeveel kerke sal Koos vandag welkom wees om hierdie kritiek uit te speek? Veral in jou meer fundamentalistiese denominasies...
wearyworrior

Re: Die drie bekerings van Koos Kombuis

Postby theunis » Sun Aug 23, 2009 12:01 am

Wow! What pertinent relevance and poetic brilliance... These statements caused the same type of buzz I felt when I heard Sinead's Theology album the first time. There really is a God and the church should look into the matter!!
theunis

Return to Iets in die kollig